Wednesday, November 08, 2006

T. Arghezi

Intre doua nopti

Mi-am implintat lopata taioasa in odaie. Afara batea vintul. Afara era ploaie.

Si mi-am sapat odaia departe sub pamint. Afara batea ploaia. Afara era vint.

Am aruncat pamintul din groapa, pe fereastra. Pamintul era negru : perdeaua lui, albastra.

S'a ridicat la geamuri pamintul pina sus. Cit lumea-i era piscul si 'n pisc plingea Isus.

Sapind, s'a rupt lopata. Cel ce-o stirbise, iata-l, Cu moastele-i de piatra, fusese insus Tatal.

Si m'am intors prin timpuri, pe unde-am scoborit. Si in odaia goala din nou imi fu urit.

Si am voit atuncea sa sui, si 'n pisc sa fiu. O stea era pe ceruri. In cer era tirziu.

E toamna, noiembrie putin friguros, vazut din casa ! Romania intra in ianuarie 2007 in Europa si parca Europa nu mai vrea de Europa. Inca mai avem posibilitatea de a fi nemultumiti, de acum in citiva ani poate ca ne va fi asa de grea viata din cauza schimbarii climatului incit nici nemultumirile nu ni le vom mai putea permite .

No comments: